середа, 19 вересня 2007 р.

Слухаємо ape у Linux

Насправді послухати не вдасться, а тому єдине, що залишається - це конвертувати у будь-який інший формат, який читається, наприклад у ogg. Виникає питання: чим конвертувати?
Audacity цього робити не вміє, так само, як і звичайні програвачі, тому слід шукати щось інше. Враховуючи, що це формат Monkey Audio, можна пошукати на сторінці розробника (там нічого, що стосується Linux нема, я вже шукав :-) )
Однак ходить у тенетах порт декодера, який називається mac. Наразі його можна викачати звідси.
Існує ще один варіант - слухати у рідному форматі, витягнувши плаґіни для audacious та xmms, однак мене він не влаштував тим, що я повинен прив'язуватися до конкретного програвача.
Тому я повернувся до першого варіанту. Отже, завантаживши пакет собі на комп'ютер (наприклад до теки /usr/src), його слід розпакувати:
sudo tar-xvf mac-3.99-u4-b5.tar.gz
налаштувати
./configure
зібрати
make
та встановити (первинно встановлюється до /usr)
sudo make install
Процес перетворення файлів у формат wav виглядає наступним чином:
mac -d ім'я файлу
а далі конвертуєте у потрібний формат :)

Приємного прослуховування.

Немає коментарів: