неділю, 13 квітня 2008 р.

Встановлення спам-фільтру ув Evolution

Життя то штука цікава і справедлива. Принаймні так думають люди до тих пір, поки у них все гаразд :) Як тільки ж трапляється щось несподіване, одразу виникає думка про те, чому все так сталося.
А сталося власне проста річ - мої поштові скриньки скоріш за все потрапили до спам списків і мене чекає лавина цікавої інформації про те, чого я ще не знаю :) Правда воно мені і не цікаво, але боротися з цим якось треба. Я давно тримаю увімкненим спам-модуль у Evolution, однак він "пропускає" спам-листи досить активно, тому виникла ідея прикрутити той ж таки модуль від spam-assasin. От тільки зробити це треба якось дуже розумно, щоб випадково не загнати у спам всі листи :)

Насправді все виявилося досить просто (принаймні зараз). Окрім spamassasin у Evolution є підтримка кращого фільтру - Bogofilter. Тобто сьогодні я починаю його тестувати і за тиждень викладу результати тестування, а саме скільки спаму було прийнято, а скільки видалено.

Немає коментарів: