середу, 6 серпня 2008 р.

Зміна ноутбуку

Після року використання рідного ноутбука, я вирішив його змінити на потужнішу модель, оскільки змінилися задачі, які треба виконувати. Тому, внаслідок недовгих роздумів, ноутбук було продано за символічною ціною у 550 у.о. та замовлено на Деллі новий 17-дюймовий ноутбук Inspiron 1721 на процесорі від AMD.
Найцікавіше трапилося потім. Через місяць після замовлення я отримав два листи з повідомленням про затримку відвантаження, а потім мені зателефонували представники Делл та не доступившись до мене (я на той момент відпочивав у місці недосяжному для мобільного зв'язку), залишили повідомлення з проханням передзвонити. Коли ж я наступного дня зателефонував до них, на 40-ій хвилині розмови виявилося, що моє замовлення скасовано (чому його було скасовано на 40-ій хвилині, а не на 10-ій я ніяк не можу зрозуміти).
Зрозумівши, що нічого доброго мені не світить з цими хлопцями, я вирішив піти по магазинах в пошуках ноутбуків на AMD процесорах. Вибір пав на Hewlett Packard DV5-1004NR. За символічною ціною у 800 доларів (та ж сама, яка була в Делла, після вибору додаткових параметрів) було здійснено цю покупку.

Найцікавіше в цій історії те, що Делл вважається американською компанією, так само, як і Hewlepp Packard, однак остання виставила на ринок ноутбуки з такими процесорами, а от Делл так і не зміг. Чому б то раптом? Єдине питання, яке в мене виникає - невже падіння долара так сильно вплинула на роботу компанії, в якості роботи якої я не сумнівався до останнього моменту?

Немає коментарів: